שר הביטחון יעלון על 'שוברים שתיקה': "ניאבק בהם בחורמה"

    דוד לזר 2 Comment on שר הביטחון יעלון על 'שוברים שתיקה': "ניאבק בהם בחורמה"
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שקציני צה"ל במילואים הפגינו נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין וזאת בעקבות סערת השתתפותו של בכנס 'הארץ' בארה"ב, בו לקח חלק ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה', הלילה (שני) גם שר הביטחון משה יעלון הצטרף לחגיגה.

    בפוסט ארוך ונוקב פורס שר הביטחון יעלון את משנתו נגד ארגון השמאל 'שוברים שתיקה'  ובין דבריו הוא מורה לאסור את כניסת חברי הארגון לכל פעילות עם צה"ל.

    "מדינת ישראל מגבה את הלוחמים והמפקדים שיוצאים להילחם למענה, ונדע להגן על כל אחד מהחיילים במידה וגורם כזה או אחר ירדוף אותם וינסה לפגוע בהם בזמן שהותם בחוץ לארץ", פתח יעלון את דבריו.

    "זו תופעה מקוממת ובלתי נסבלת, ואין לנו כל כוונה להתפשר במאבק למען חיילי צה"ל. נעמיד לרשות מי מחיילינו שיירדף את כל האמצעים שיש ברשותנו כדי להגן עליו", כתב יעלון.

    לדבריו, "אנו מודעים לניסיון הנואל של ארגונים שונים להוציא את דיבתנו רעה ואת דיבתם של חיילי צה"ל רעה ברחבי העולם, וזה מאבק שמחייב אותנו לחשוף את פרצופם האמיתי של אותם אנשים במקביל להגנה על החיילים. גם אני חוויתי רדיפה אישית כזו במדינות שונות בעולם, אבל אסור שהדבר ירפה את ידינו".

    על פעילות הארגון כתב כי "מדובר בצביעות ובתעמולה שקרית נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל, וזהו חלק ממסעות הדה-לגיטימציה נגדנו. לכן גם הוריתי לאסור את כניסתם של חברי 'שוברים שתיקה' לכל פעילות עם צה"ל".

    "בעבר היו ניסיונות לברר אירועים ומקרים שאנשי 'שוברים שתיקה' הצביעו עליהם, והם עלו בתוהו. ככל שחלף הזמן התברר שמדובר בארגון הפועל ממניעים זדוניים, ונגד תופעות שכאלו ניאבק בחורמה", הבהיר השר לסיום.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צודק בכל מילה
      אין לדעתי לארגוני השמאל שטח ונחלה בארץ ישראל. שילכו ויגרו בפלסטין או מעבר לקו הירוק או שיעפו לנו לכל הרוחות לחו"ל
      מי שגר בארץ צריך לדעת גם להעריך את פעולות צה"ל כן גם למענו…

    2. 1

      הגיע הזמן לשבור שתיקה ולהעיף את כל השמאלנים מהארץ שיגורו באירן שילך הזרזיר אצל העורב מפני ששניהם מאותו המין.